Mogura's Photographing with Falilv

東海道線静岡地区で撮り鉄活動をしています。Twitterを見ながら撮影に出かけます。一眼レフ歴は2年です。まれに鉄道模型ネタも上げます。
洋楽や邦楽の英語詞の和訳もしています。
個人的にはFear,and Loathing in Las Vegas というバンドの和訳を主にやってますが、リクエストがあれば気軽にコメントでどうぞ~
受験生なう。撮影こそできますが頻度減&記事書けずの状態が続いていますので、写真などはTwitterの@seikomodelclub3にあげてますのでそちらをどうぞ。

Fear, and Loathing in Las Vegas「Party Boys」歌詞和訳

今回の歌詞和訳はベガスの「Party Boys」です。初のアルバム「Feeling of Unity」からの出典です~


黒文字がSoさんパート(クリーンヴォーカル)、赤文字はMinamiさんパート(スクリーモヴォーカル)、青文字がTaikiさんパート、薄青文字がSoさん&Sxunさんパート、紫文字がTaikiさん&Minamiさんパートです。



Shake it down
振り落とせ
We have confidence to make you guys guys you guys enjoy
俺らはお前らを楽しませることには自信があるぜ
For this day, we have worked so hard
この日のために 俺らは一生懸命努力してきたんだ
Nobody can stop
誰も止まれない
No one can stop us
誰も俺らを止めらない
We are gonna make you all say (we) are the number one! ah! 
お前ら全員に 俺らが一番だって言わせてやるぜ
Your bodies will move once you hear our sound
俺らのサウンドを一度聞いたらお前らの体は止まれなくなって
This place will soon turn into turn into mad(ness)
この場所はあっという間に狂気に変わるぜ


Make noise, right now, you all
さぁ騒ごうぜ 今すぐに 全員で
Wo-o-o-oo-o-o-o Wo-o-o-oo-o-o-o(全員?)
Raise your fuck'in voices
アホみたいに声を上げろ
Burning Burning soul of you
燃える燃えるお前らの魂
Ready to get (it)?
それに応える準備はできたか?
Come on right now
来い今すぐに
Let's go!
さぁ行こうぜ!


Fuck it, suck it
もういい チクショウ
For you to For you to not stop anywhere 
お前らのためになら 俺らは止まらないぜ
We're gonna show you the sound show you the sound 
お前らに俺らのサウンドを披露するぜ
Nobody can imitate what we do
俺らを誰も真似できない
pa pa pa party night Here is the new sound and new style
パーティナイトだ 新しいサウンドとスタイルがここにあるぜ
Check it out
その目で確認してみろ


Yeah Can't be put into any genre any genre,here is the shit
冗談みたいな神戸生まれのサウンドは
Sound made in Kobe oh
どの型にもハマらない
Break Down
ブレークダウンだ


Hey, you! Who is looking bored 
おいお前 そこの退屈そうにしてる奴!
Imma roll you in so watch 
お前の目を釘付けにさせてやるぜ
You are gonna shake it now
お前は今にでも踊り始める
Hey bring it on
さぁかかってこい


Nothings gonna be disturbing myself to be proud
自分自身を誇りに思うことは 何もおかしくない
Can't be imitating what is already here
俺らにもう既にあるものを真似するなんて出来ないぜ
Something...Looking for new stuff so
何か...新しいものを求めている
I'm gonna do it now
だから今も探すんだ
We are gonna make it, the sound that only we can beat
俺らにしか出来ないサウンドを作るんだ


Alright, now that I'm here, this place is gonna liven up 
良いか?今俺が来たんだからこの場所は盛り上がるぜ
No one thing is [Do it]
何も(やってみろ)
Gonna stop (me) [Do it] 
俺を止められやしない(やってみろ)
We are gonna dye here into our color 
ここを俺ら一色に染めてやるぜ
let's make it with us
俺らとやり遂げようぜ
Bring it on [Bring it on!]
かかって来いよ(かかって来いよ)
Bring it on [Bring it on!] 
かかって来いよ(かかって来いよ)
You and I are (the) protagonists
お前と俺が主人公
Party it up!
パーティしようぜ!


Fake ones off Fake ones fuck it off
怠けちまう怠けちまう 何てこった
You make me sick
お前が俺をダメにする
Go home and go to bed
家に帰っておネンネしてろ
Get away Get away
あっちいけ あっちいけ
Fake ones fuck off Fake ones fuck it out
怠けちまう怠けちまう 何てこった
(Soさんパートですがエフェクト変えてます)


Nothings gonna be disturbing myself to be proud
自分自身を誇りに思うことを何もおかしいことじゃない
Can't be imitating what is already here
俺らにもう既にあるものを真似するなんて出来ないぜ
Something...Looking for new stuff so
何か...新しいものを求めている
I'm gonna do it now
だから今も探すんだ
We are gonna make it, the beat of ours
俺たちのビートを創るんだ


It's never easy
決して簡単なことじゃないぜ
What we are trying to do can only be achieved a small portion
俺たちが挑戦してることはほんの一部しか達成できない
So we're gonna do it
だからこそやるんだ
We are gonna become the only one
俺らは唯一の存在になるんだ
Open your eyes and watch us
目を開けてこっちを見ろ
We are (the) genuine
俺たちは本物だ


Let us keep going now 
さぁ今も続けようぜ
Pay, pay attention! Still not enough, man? 
おぉい そこの男 まだ満足じゃないのか?
Don't you be so tired Still not enough Party it up oh
そんなに飽きたような顔するなよ 満足じゃないなら とにかくパーティだぜ
yeah Party it up oh!
パーティだぜ!
VAP 
バップ
Pa Pa Pa Party night there is the only kind of beat and step 
パーティナイトだ たった一つの俺らのビートとステップがある
We're not not not gonna let let let you go without getting fucked up
お前らを眠らせたまま行かせるつもりは無いぜ
Dancing time
ダンスタイムだ


Can't stop us Further on We are...
もうこれ以上俺らを止められない 俺らは...
oh Gonna make you shake it now
Yeah, yeah
お前らを今にでも踊らせてやるぜ

×

非ログインユーザーとして返信する

あと 2000文字

※は必須項目です。