Mogura's Photographing with Falilv

東海道線静岡地区で撮り鉄活動をしています。Twitterを見ながら撮影に出かけます。一眼レフ歴は2年です。まれに鉄道模型ネタも上げます。
洋楽や邦楽の英語詞の和訳もしています。
個人的にはFear,and Loathing in Las Vegas というバンドの和訳を主にやってますが、リクエストがあれば気軽にコメントでどうぞ~
受験生なう。撮影こそできますが頻度減&記事書けずの状態が続いていますので、写真などはTwitterの@seikomodelclub3にあげてますのでそちらをどうぞ。

Fear, and Loathing in Las Vegas「Because You Are Here」歌詞和訳

_人人人人人人人人人_
≥突然のベガス初期曲≤
 YYYYYYYYYYYYYY


もぐらは懐古厨だから割り込みでやっちゃいます
New Sunriseからラスベガス知った人、ぜひ聞いてみてね



Yeah! You are the one for me
君は僕にとってかけがえのない人なんだ
Can you just stay with me?
僕と一緒に居てくれない?
I don't care if you like me
君が僕のことを好きかどうかなんて 気にしない
This song is dedicated to you
たから この歌を君に捧げるよ
Can you hear me? Oh!
僕の声が聞こえるかい?


Watching the ground with no words to respond to what you've said
君の言葉に何も返せずに 地面を見つめる


She pushed me off yelling at me and broke in tears
君は僕を非難しながら突き放して 泣き崩れる
"I can't believe you no more..."
「もう貴方のこと信じられないわ...」
Sighing as you wipe your eyes
君はそう言って涙を拭いながら 溜息をついた


I woke up to apologize to you but you were not beside me sleepin
僕は君に謝ろうと飛び起きたんだ
けれど僕の横で眠る君はもういなくて
I ran out to chase after you without
knowing where you have gone leaving me
君を追いかけるために外へ走り出したんだ
君がどこへいってしまったのかも分からないのに


Having no clue l ran left to right
何のの手がかりもないまま 右へ左へ走った
Sweating anxiously
冷汗が流れ出て
Heart beating faster
心臓はバクバクで
When I found you walking I hugged you tight from the back
君が歩いているのを見つけた時 背中から君を抱きしめたんだ


Yeah! You are the one for me
君は僕にとってかけがえのない人なんだ
Can you just stay with me?
僕と一緒に居てくれない?
I don't care if you like me
君が僕のことを好きかどうかなんて 気にしない
This song is dedicated to you
たから この歌を君に捧げるよ
Can you hear me? Oh!
僕の声が聞こえるかい?
Yeah! You are the one for me
君は僕にとってかけがえのない人なんだ
Can you just stay with me?
僕と一緒に居てくれない?
All I need is only you
僕は君さえいればそれでいいんだ
Let's be together
一緒にいようよ
No one loves you more than I do
僕より君を愛してる人なんかいないさ
Believe me
僕を信じてよ


Life without you is nothing but living hell
君のいない人生なんて僕にとって地獄も同然なんだ


I know it's hard but trust me please
無理を言ってるのは知ってるんだ
だけどどうか僕を信じて
This might be a sappy love song
下手なラブソングかもしれないけれど
I am writing for you
君を想って書いてるんだ
But I want you to know my feeling
僕の気持ちを知って欲しいんだ


Yeah! You are the one for me
君は僕にとってかけがえのない人なんだ
Can you just stay with me?
僕と一緒に居てくれない?
I don't care if you like me
君が僕のことを好きかどうかなんて 気にしない
This song is dedicated to you
たから この歌を君に捧げるよ
Can you hear me? Oh!
僕の声が聞こえるかい?


Yeah! You are the one for me
君は僕にとってかけがえのない人なんだ
Can you just stay with me?
僕と一緒に居てくれない?
All I need is only you
僕は君さえいればそれでいいんだ
Let's be together
一緒にいようよ
No one loves you more than I do
僕より君を愛してる人なんかいないさ


Because of (Because of) you my heart beats fast
君のせいで 僕の心臓はドキドキして
Your tender smiles make my face go red
君の暖かい笑顔で 僕の顔は赤くなるんだ
I am here (I am here) because you are here
君がいるから 僕もここにいるよ
Take my hand
僕の掴んで
I'll never let you go
もう君の手を離さない
Yeah! I'Il never let you go
君をどこにも行かせない

×

非ログインユーザーとして返信する

あと 2000文字

※は必須項目です。